אורכידאה הריף אילת

הרברט סמואל הריף אילת

מחפשים חופשה חלומית שמרגישה כמו חו”ל ממש כאן בארץ? הכירו את מלון אורכידאה הריף אילת, מלון הבוטיק הראשון והיחיד של אילת הממוקם על חוף הים בסמוך לשמורת ריף האלמוגים.
79 חדרים וסוויטות מחכים להפוך את החופשה הבאה שלכם לחלום שהתגשם, כולל חדרי דלקס מפנקים, חדרי דלקס על המים, חדרי דלקס עם יציאה לבריכה, או סוויטות מפנקות עם בריכה פרטית המתאימה לזוג ושני ילדים.

החדרים מאובזרים במיטת King Size, אמבטיה מפוארת ומאובזרת, אזור ישיבה פרטי, מסכי LCD ומרפסת עם נוף לים.
במלון תוכלו למצוא בריכת שחייה, מיטות שיזוף מפנקות, נדנדות, פינות ישיבה וחדר כושר מאובזר ומתקדם. מי שמעדיף להעביר את החופשה בשלווה מענגת ולספוג מהשמש האילתית החמימה, יכול לעשות זאת על רצועת החוף הסמוכה למלון.
אורחי המלון נהנים ממגוון עשיר של שירותי מלון ביניהם אינטרנט אלחוטי (Wi-Fi) מכל החדרים, עמדות מחשב ואינטרנט, מועדון ילדים מאובזר (באוגוסט), גן ילדים, שיחות בין לאומיות מחדרי המלון, וכן שירות השאלת אופניים מלובי המלון.

למי שרוצה לקחת את החופשה לכיוון היותר אקסטרימי, מצפות שלל אטרקציות ימיות וספורטיביות הכוללות גלישת רוח, וקייקים, תמורת תשלום ביטוח בלבד.

כל פעילויות האקסטרים הפכו אתכם רעבים? זה הזמן לקפוץ למסעדת המלון המציעה תפריט ישראלי מעורר תיאבון, המגיש ארוחות בוקר, במסעדת חוף מעוצבת המציעה מגוון רחב של ארוחות צהריים וערב לאורחי המלון.
מיקום המלון מאפשר לכם לנפוש בגן עדן אילתי שקט ושליו, במרחק של כ-4 ק”מ מהעיר אילת, בה תוכלו ליהנות מחיי לילה סוערים, מסיבות, פאבים וברים, מסעדות ומועדונים וכמובן מקניות פטורות ממכס.


* העישון אסור בכל שטחי המלון.
* לידיעת אורחי המלון חל איסור על כניסת בעלי חיים לשטחי המלון מלבד כלבי נחייה בהצגת תעודה מתאימה.